Webmaster czy marketingowiec?


Tworzenie stron internetowych wymaga od webmasterów wielu umiejętności, nie tylko czysto technicznych.
Opanowanie sfery języka HTML, JavaScript oraz arkuszy stylów jest szalenie istotne, ale trzeba mieć także nieco artystycznego zacięcia.
Szczególnie wtedy, gdy autor witryny odpowiada także za jej wymiar graficzny.
Czasami, aby nieco ułatwić sobie życie, webmaster woli nawiązać współpracę z grafikiem profesjonalnym, który wizualnie czuwa nad każdym z projektów.
To oznacza jednak wzrost kosztów, bo przecież nikt nie będzie pracował nad grafiką za darmo.
Kolejna kwestia to walory promocyjne serwisu – to bardzo istotne zwłaszcza w przypadku stron firmowych, których zadaniem jest nie tylko informować, ale też przyciągać klientów i zachęcać do sięgnięcia po dany produkt.
Jeśli zlecenie otrzymał freelancer, w jego interesie leży, aby być człowiekiem-orkiestrą.
Ktoś taki potrafi nie tylko nadać stronie optymalny wygląd i funkcjonalność, ale też uczynić ją marketingowym majstersztykiem.
Tacy specjaliści są też cenieni w agencjach interaktywnych.
https://www.nagrzewnice-sklep.pl
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze wyzwania w pracy pedagoga?
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń dachów, z którymi radzi sobie dekarz?
Polecane artykuły

Fabryka Związków Azotowych w Tarnowie
Fabryka Związków Azotowych w Tarnowie to jedna z największych inwestycji, jakie miały miejsce w międzywojennej Polsce. Została ona otwarta 18 stycznia 1930 roku przez prezydenta Ignacego Mościckiego. Inicjatorem powstania fabryki był sam Ignacy Mościcki – mówił o nich jeszcze w czasie, kiedy nie sp

Grzejniki – który wybrać?
Pomijając piece kaflowe czy kominki, praktycznie wszystkie inne sposoby ogrzewania wymagają montażu w pomieszczeniach grzejników. Są one połączone układem rurek z głównym ujęciem ciepła, a w obiegu zamkniętym przepływa w nich nośnik ciepła. Zazwyczaj jest nim woda – to rozwiązanie najprostsze i naj