Cech.ilawa

Portal informacji praktycznej

Smartfon – pośrednik zakupowy

W dobie powszechnej komputeryzacji /cyfryzacji, kiedy niemal każdą informację można odnaleźć na stronie www, smartfon w dużej mierze pełni funkcję „małego, mobilnego komputerka”, który służy do sprawnego i łatwego przeglądania, wyszukiwania informacji o różnych produktach, bądź też usługach. Użytkownicy smartfonów, mają w zwyczaju dosyć długo szukać interesujących ich produktów, zanim podejmą decyzję o zakupie. Większość z nich wykorzystuje podczas poszukiwań wyszukiwarkę Google, przy czym dużą popularnością cieszy się zasięganie różnego rodzaju opinii, a także zapoznawanie się z rozmaitymi recenzjami.

Coraz bardziej na „topie” podczas wirtualnych zakupów stają się także porówywarki cenowe (dla przykładu: ceneo.pl, skąpiec.pl).

Można więc pokusić się o stwierdzenie, że wirtualna przestrzeń, do której dostęp bardzo ułatwiają smartfony, stała się obecnie dominującym miejscem-rynkiem, na którym każdego dnia odbywa się ogromna ilość transakcji handlowych. Bardzo ważne jest, aby firma ogłaszająca się ze swoim produktem w sieci, udostępniała jak najwięcej informacji na swój temat. W przeciwnym razie, istnieje znaczne prawdopodobieństwo tego, że klient zdecyduje się na poszukiwania innej firmy/marki.

http://www.bamartech.pl/kategoria-produktu/biopreparaty/